Yıllar önce yayınlanan Dünya Güzellerim programında beraber yer alan Bülent Ersoy ve Safiye Soyman, magazin dünyasının sık sık gündeme gelen ikilisi, uzun süren hasretin ardından yeniden bir araya geldi.
Sosyal medyada yayınlanan görüntülerde Diva Bülent Ersoy'a sarılarak hasret gideren Safiye Soyman, sevgisini ve bağlılığını şu sözlerle dile getirdi:
"NİHAYET"
"Canımın içi benim birtanem dünya güzelim her şeyim. Kavuştuk nihayet. Seni çok seviyorum biz çok bütünleştik."
Videonun devamın Soyman'ın Bülent Ersoy'a dönerek "Oda number" demesi ise takipçilerini yıllar öncesine götürdü.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi
Kaynak: {Haber Merkezi}

Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!